^
Strona korzysta z plików cookie w celu zbierania informacji o ilości odwiedzających zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce »
 
    
 
WYSZUKIWARKA:

WYBIERZ KATEGORIĘ:

 INFORMACJE:
 KOSZYK:
Ilość produktów: 0
Wartość brutto: 0.00 PLN
Pokaż koszyk
 LOGOWANIE:
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła


Koszty wysyłki
 
Przesyłką kurierską - wysyłamy na bieżąco w ciągu 1-7 dni roboczych.
- po przedpłacie przelewem:
   16 zł za paczkę do 30 kg
- za pobraniem (płatne kurierowi):
   20 zł za paczkę do 30 kg (proszę przygotować odliczoną kwotę pobrania)
 
 
Uwaga: proszę przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej zawartość jeszcze w obecności kuriera czy nie została uszkodzona w transporcie.

Jest to praktycznie ostatni moment na bezsporne stwierdzenie winy przewoźnika za szkodę powstałą w transporcie.


1/ Kurier nie może odmówić poczekania i ma obowiązek niezwłocznie spisać protokół szkody, gdy stwierdzą Państwo uszkodzenie lub ubytki zawartości paczki.
2/ Odbiorca uszkodzonej przesyłki otrzymuje oryginał protokołu podpisany przez siebie i kuriera, gdyż dołącza później protokół do reklamacji przesyłki w firmie doręczającej paczkę.

W przeciwnym razie praktycznie nie mają Państwo możliwości dochodzenia odszkodowania od firmy transportowej, gdyż jak później udowodnicie, że uszkodzenie powstało w transporcie a nie np. przez Waszą nieuwagę.
Takie niekorzystne są zapisy w Ustawie Prawo Pocztowe, a firmy kurierskie skrzętnie je kopiują do swoich regulaminów i ... łatwo wymigują się od odpowiedzialności za zniszczenia w powierzonych im towarach.

Jest to w Państwa interesie, gdyż zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe reklamację dotyczącą uszkodzenia lub ubytków w przesyłce zgłasza adresat (odbiorca) przesyłki.

I jeszcze jedna informacja: dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej zabezpieczyć towar na czas transportu i zawsze pakujemy i wysyłamy nie uszkodzony towar. Dlatego wszelkie uszkodzenia mechaniczne - nawet pomimo braku uszkodzenia kartonu zewnętrznego - powstają wyłącznie z winy firmy kurierskiej.
Paczki są ubezpieczone na kwotę co najmniej równą wartości przesyłanego towaru.


---------------------------------------------------------------------
W szczególnych przypadkach może zaistnieć konieczność wysłania zamówienia firmą spedycyjną lub kurierską w kilku paczkach, nawet pomimo jego wagi całkowitej niższej niż 30 kg; np. ze względu na:
- wymiary artykułów,
- brak miejsca w opakowaniu fabrycznym klatki,
- brak możliwości zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem w opakowaniu zbiorczym. Może się też zdarzyć, że koszt wysyłki okaże się inny niż wyliczony automatycznie przez "sklep". W każdej takiej sytuacji Klient zostanie uprzedzony i będzie miał możliwość podjęcia decyzji o sposobie wysyłki.
 

Uwaga: proszę dołożyć wszelkich starań, aby dostawa przesyłki mogła być skuteczna. Jeżeli paczka nie zostanie doręczona z winy Klienta (odmowa przyjęcia zamówionej przesyłki, brak kwoty na pobranie, adresat nieobecny w dniu dostawy, brak możliwości kontaktu telefonicznego kuriera z adresatem, zły podany adres itp.) i wróci do firmy Kankan, zamawiający zostanie obciążony kosztami zwrotu paczki.

I jeszcze jedno. Firma GLS daje Państwu możliwość, wręcz zachęca adresata, do zmiany terminu dostawy nadanej przesyłki lub odbioru osobistego w filii GLS. Ta dodatkowa usługa jest płatna! Kosztuje 3,69 zł za każdą dobę przechowywania paczki w magazynie GLS. Doliczą mi tą opłatę do faktury, a ja wyślę Państwu fakturę i wezwę do zapłaty. Tak więc chyba nie warto godzić się na ten "luksus".

Pozdrawiam serdecznie
Joanna Jeziorek

 

  


   

 











 
 


| www.kankan.pl | info@kankan.pl |
Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl