^
Strona korzysta z plików cookie w celu zbierania informacji o ilości odwiedzających zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce »
 
    
 
WYSZUKIWARKA:

WYBIERZ KATEGORIĘ:

 INFORMACJE:
 KOSZYK:
Ilość produktów: 0
Wartość brutto: 0.00 PLN
Pokaż koszyk
 LOGOWANIE:
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła


Koszty wysyłki
 
Przesyłką kurierską - wysyłamy na bieżąco w ciągu 1-7 dni roboczych.
- po przedpłacie przelewem:
   16 zł za paczkę do 30 kg
- za pobraniem (płatne kurierowi):
   20 zł za paczkę do 30 kg (proszę przygotować odliczoną kwotę pobrania)
 
 
Uwaga: proszę przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej zawartość jeszcze w obecności kuriera czy nie została uszkodzona w transporcie.

Jest to praktycznie ostatni moment na bezsporne stwierdzenie winy przewoźnika za szkodę powstałą w transporcie.


1/ Kurier nie może odmówić poczekania i ma obowiązek niezwłocznie spisać protokół szkody, gdy stwierdzą Państwo uszkodzenie lub ubytki zawartości paczki.
2/ Odbiorca uszkodzonej przesyłki otrzymuje oryginał protokołu podpisany przez siebie i kuriera, gdyż dołącza później protokół do reklamacji przesyłki w firmie doręczającej paczkę.

W przeciwnym razie praktycznie nie mają Państwo możliwości dochodzenia odszkodowania od firmy transportowej, gdyż jak później udowodnicie, że uszkodzenie powstało w transporcie a nie np. przez Waszą nieuwagę.


U dołu strony przykład takiej odpowiedzi na reklamację.

Takie niekorzystne są zapisy w Ustawie Prawo Pocztowe, a firmy kurierskie skrzętnie je kopiują do swoich regulaminów i ... łatwo wymigują się od odpowiedzialności za zniszczenia w powierzonych im towarach.

Jest to w Państwa interesie, gdyż zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe reklamację dotyczącą uszkodzenia lub ubytków w przesyłce zgłasza adresat (odbiorca) przesyłki.

I jeszcze jedna informacja: dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej zabezpieczyć towar na czas transportu i zawsze pakujemy i wysyłamy nie uszkodzony towar. Dlatego wszelkie uszkodzenia mechaniczne - nawet pomimo braku uszkodzenia kartonu zewnętrznego - powstają wyłącznie z winy firmy kurierskiej.
Paczki są ubezpieczone na kwotę co najmniej równą wartości przesyłanego towaru.


---------------------------------------------------------------------
W szczególnych przypadkach może zaistnieć konieczność wysłania zamówienia firmą spedycyjną lub kurierską w kilku paczkach, nawet pomimo jego wagi całkowitej niższej niż 30 kg; np. ze względu na:
- wymiary artykułów,
- brak miejsca w opakowaniu fabrycznym klatki,
- brak możliwości zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem w opakowaniu zbiorczym. Może się też zdarzyć, że koszt wysyłki okaże się inny niż wyliczony automatycznie przez "sklep". W każdej takiej sytuacji Klient zostanie uprzedzony i będzie miał możliwość podjęcia decyzji o sposobie wysyłki.
 

Uwaga: proszę dołożyć wszelkich starań, aby dostawa przesyłki mogła być skuteczna. Jeżeli paczka nie zostanie doręczona z winy Klienta (odmowa przyjęcia zamówionej przesyłki, brak kwoty na pobranie, adresat nieobecny w dniu dostawy, brak możliwości kontaktu telefonicznego kuriera z adresatem, zły podany adres itp.) i wróci do firmy Kankan, zamawiający zostanie obciążony kosztami zwrotu paczki.

I jeszcze jedno. Firma GLS daje Państwu możliwość, wręcz zachęca adresata, do "bezpłatnej" zmiany terminu dostawy nadanej przesyłki lub odbioru osobistego w filii GLS. Ta dodatkowa usługa jest płatna! Kosztuje 3,69 zł za każdą dobę przechowywania paczki w magazynie GLS. Doliczą mi tą opłatę do faktury, a ja wyślę Państwu fakturę i wezwę do zapłaty. Tak więc chyba nie warto godzić się na ten "luksus".

Pozdrawiam serdecznie
Joanna Jeziorek
-----------------------------
Tak wygląda odpowiedź na reklamcję po przyjęciu przesyłki beż zastrzeżeń (przez starszą osobę).
Sprawa była ewidentna, co potwierdził protokół (spisany następnego dnia) - opakowanie kartonowe zniszczone, worek 20 kg z karmą porwany, ziarno wysypało się jeszcze w magazynach InPostu, to co zostało w paczce było zalane cuchnącym płynem:

 

Szanowni Państwo,

 

w związku z reklamacją IPR10336287, nadesłaną do InPost Express Sp. z.o.o. w sprawie przesyłki o numerze 5230***3932, informujemy jak poniżej. Przedmiotem zgłoszenia był ubytek zawartości przesyłki kurierskiej.

Adresat przesyłki 5230****3932 odbierając paczkę w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, ubrudzenia opakowania przesyłki czy wszelkich innych naruszeń struktury opakowania powinien zgłosić kurierowi doręczającemu fakt uszkodzenia przesyłki. Na podstawie zgromadzonych informacji ustalono iż przesyłka 5230****3932 została przyjęta bez zastrzeżeń po opłaceniu pobrania w dniu 14.02.2019 r. W związku z powyższym Dział Reklamacji podjął decyzję o odrzuceniu Państwa roszczeń w całości.

 UZASADNIENIE 

 Zgodnie z:

§ 11.8 Regulaminu Roszczenie z tytułu ubytku lub uszkodzenia Przesyłki towarowej wygasa wskutek przyjęcia Przesyłki towarowej bez zastrzeżeń, chyba że:

(1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem Przesyłki towarowej przez Odbiorcę;

(2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy Operatora;

(3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Operatora;

(4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć Odbiorca stwierdził po przyjęciu Przesyłki towarowej i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem Przesyłki towarowej do przewozu a jej wydaniem.

 

Po zapoznaniu się z protokołem szkody, który został podpisany przez Adresata w czasie późniejszym niż nastąpił odbiór przesyłki wynika, że przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń. Wobec powyższego nie można jednoznacznie stwierdzić, na którym etapie nastąpiło uszkodzenie oraz ubytek. Z uwagi na nieudowodnienie przez reklamującego powstania szkody na przesyłce w czasie, w którym za przesyłkę tę odpowiadał Operator reklamacja zostaje odrzucona.

 Z poważaniem

Edyta Szewczyk

Specjalista ds. Reklamacji

e-mail: eszewczyk@inpost.pl


 

  


   

 











 
 


| www.kankan.pl | info@kankan.pl |
Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl