^
Strona korzysta z plików cookie w celu zbierania informacji o ilości odwiedzających zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce »
 
    
WYSZUKIWARKA:

WYBIERZ KATEGORIĘ:

 INFORMACJE:
 KOSZYK:
Ilość produktów: 0
Wartość brutto: 0.00 PLN
Pokaż koszyk
 LOGOWANIE:
E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła


Koszty wysyłki
Przesyłką kurierską
- po przedpłacie przelewem:
   16 zł za paczkę do 30 kg
- za pobraniem
   20 zł za paczkę do 30 kg (proszę przygotować odliczoną kwotę pobrania)
Przesyłki kurierskie wysyłamy na bieżąco i codziennie; z reguły są dostarczane w ciągu 2-4 dni roboczych.
 
również Pocztą Polską - po przedpłacie przelewem
- list polecony
- wysyłamy płaskie przedmioty w kopercie, np. znaczniki, nożyczki  
 
6,-
koperta do 300 g
- przesyłka polecona - wysyłamy nieduże objętościowo przedmioty mieszczące się w opakowaniu wielkości pudełka po butach
  10,- paczka do 2 kg
Przesyłki pocztowe wysyłamy raz na kilka dni.

Uwaga: proszę przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej zawartość jeszcze w obecności kuriera/doręczyciela czy nie została uszkodzona w transporcie.

Jest to praktycznie ostatni moment na bezsporne stwierdzenie winy przewoźnika za szkodę powstałą w transporcie.


1/ Kurier nie może odmówić poczekania i ma obowiązek niezwłocznie spisać protokół szkody, gdy stwierdzą Państwo uszkodzenie lub ubytki zawartości paczki.
2/ Odbiorca uszkodzonej przesyłki otrzymuje oryginał protokołu podpisany przez siebie i kuriera, gdyż dołącza później protokół do reklamacji przesyłki w firmie doręczającej paczkę.

W przeciwnym razie praktycznie nie mają Państwo możliwości dochodzenia odszkodowania od firmy kurierskiej ani Poczty Polskiej, gdyż jak później udowodnicie, że uszkodzenie powstało w transporcie a nie np. przez Waszą nieuwagę.
Takie niekorzystne są zapisy w Ustawie Prawo Pocztowe, a firmy kurierskie skrzętnie je kopiują do swoich regulaminów i ... łatwo wymigują się od odpowiedzialności za zniszczenia w powierzonych im towarach.

Jest to w Państwa interesie, gdyż zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe reklamację dotyczącą uszkodzenia lub ubytków w przesyłce zgłasza adresat (odbiorca) przesyłki.


---------------------------------------------------------------------
W szczególnych przypadkach może zaistnieć konieczność wysłania zamówienia firmą spedycyjną lub kurierską w kilku paczkach, nawet pomimo jego wagi całkowitej niższej niż 30 kg; np. ze względu na:
- wymiary artykułów,
- brak miejsca w opakowaniu fabrycznym klatki,
- brak możliwości zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem w opakowaniu zbiorczym. Może się też zdarzyć, że koszt wysyłki okaże się inny niż wyliczony automatycznie przez "sklep". W każdej takiej sytuacji Klient zostanie uprzedzony i będzie miał możliwość podjęcia decyzji o sposobie wysyłki.
 

Uwaga: proszę dołożyć wszelkich starań, aby dostawa przesyłki mogła być skuteczna. Jeżeli paczka nie zostanie doręczona z winy Klienta (odmowa przyjęcia zamówionej przesyłki, brak kwoty na pobranie, adresat nieobecny w dniu dostawy, brak możliwości kontaktu telefonicznego kuriera z adresatem, zły podany adres itp.) i wróci do firmy Kankan, zamawiający zostanie obciążony kosztami zwrotu paczki. Proszę też mieć odliczoną ewentualną kwotę pobrania. Jak się okazuje, kurier nie jest zobowiązany do posiadania drobnych do wydania.

  


   

 











 
 


| www.kankan.pl | info@kankan.pl |
Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl